Доставки, замени и рекламации
Накратко
Условията за пазаруване в LesnoKupi.bg накратко
- Доставката отнема между 1-10 работни дни.
- Цената на доставкакта варира от населеното място, теглото на пратката и т.н. Безплатна доставка за поръчки над 99 лв.
- Можете да се възползвате от тест и преглед преди заплащане.
- Можете да върнете артикул до 14 дни след поръчка.
- Чрез опцията за БЪРЗА ПОРЪЧКА може да направите поръчка, без да е необходима регистрация. Все пак, за да бъде изпратена Вашата поръчка, е необходимо да попълните посочените полета и с бутона ИЗПРАТИ ЗАЯВКАТА да поръчате избрания от Вас артикул.
Важно: Моля, прочетете внимателно условията за поръчки и доставки преди поръчка. Благодаря предварително!
1. Доставка
Срокове, цени и условия за доставки в LesnoKupi.bg
Стоките, поръчани в България, могат да бъдат доставени до домашен или служебен адрес, както и до офис на Еконт или Спиди за вземане на територията на България и на лица на възраст над 18 години.
Ориентировъчни срокове и цени за доставка
Поръчката Ви ще бъде доставена в рамките на от 1 до 10 работни дни до посочен офис на Еконт / Спиди или удобен адрес. Доставяме в рамките на цяла България.
- Доставката до адрес е 6.50 лв., до офис на куриер – 5.50 лв.;
- Безплатна доставка за всички поръчки над 99 лв.;
Бележка: Цената на доставката варира от теглото на пратката, такса „Гориво“, работен или неработен ден както и населеното място. Посочените цени отгоре са единствено ориентировъчни, не крайни. Повече информация относно цените и сроковете може да намерите тук:
- Еконт – econt.com/services/shipment-price
- Спиди – services.speedy.bg/calculate
Възможно е поръчката ви да пристигне в няколко отделни пратки
Тъй като lesnokupi.bg разширява продуктовия си асортимент и увеличава стоковата наличност, поръчката Ви може да пристигне в няколко отделни пратки. В случай че Вашата поръчка бъде изпратена по този начин, няма да Ви бъде начислена допълнителна такса.
Благодаря за проявенто разбиране!
Когато пратка не може да бъде доставена
Ако куриерът не успее да достави Вашата пратка, ще опита отново.
Ако и вторият опит е неуспешен, за кратко пратката ще остане в склада на куриерската фирма и след това автоматично ще бъде върната към нас след 7мия работен ден.
Отмяна или промяна на поръчка
Да, можете да правите промени по поръчката си след нейното потвърждаване. Това включва промяна на адреса или начина на доставка.
Възможно е да отмените поръчката си като се свържете с нас на телефон: 0889238181 или на имейл: [email protected] и да подадете нова, ако желаете
2. Връщане и замяна
Връщане, замяна, попълване на бланка и рекламации на стока
Да, имате право да върнете или замените поръчката си в рамките на 14 дни.
Периодът за връщане или замяна започва да тече от деня, в който е извършена доставката на последната стока(и) от Вашата поръчка. Ако желаете да върнете или замените нещо, моля, използвайте следните стъпки.
Стъпка 1
Разпечатване и попълване на бланката за връщане на продукти
Разпечатайте Бланката за връщане или замяна на стока и попълнете дали искате да върнете или замените стоката и причината за връщане или замяна на стоката.
Може да свалите бланката тук – линк за сваляне.
Стъпка 2
Пакетиране на стоката
Поставете стоката, която желаете да върнете или замените, включително Бланката за връщане или замяна на стока в пакета, с който е пристигнала Вашата поръчка.
Важно: Моля, не забравяйте, че Бланката за връщане или замяна на стока трябва винаги да бъде приложена към стоката, която се връща.
Стъпка 3
Изпращане на стоката обратно към нас
Може да посетите избран от Вас офис на Еконт или се свържете с тях на телефон 07001 7300 (Цена: На стойността на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), за да Ви посети куриер на адрес и да върнете стоката, която желаете.
Пратките се изпращат до фирма Лесно Купи 2015 ЕООД, офис Бургас Роял, за Ваша сметка.
Моля, попълнете IBAN в бланката за връщане на продукти
При връщане на поръчки, направени и платени с наложен платеж, моля попълнете данните на сметката, по която бихте искали да бъде възстановена сумата, в Бланката за връщане на стока.
Важно: Не забравяйте да запишете номера на Вашата поръчка, за да може в случай на необходимост да се свържете с нас, ако имате въпроси относно връщането или замяната.
3. Поръчки от няколко части
Връщане или замяна на поръчка, доставена в няколко отделни пратки
Дори и да сте получили поръчката си в отделни пратки, връщането или замяната са лесни. Ако желаете да върнете или замените няколко артикула, които са доставени в различни пратки, просто използвайте двата документа, придружаващи доставката, в една обща пратка.
Въпрос 1: Необходимо ли е да платя за връщането или заменянето на стоките?
Да, таксата за доставка на върнатите стоки или тези за замяна е по тарифата на Еконт. За повече информация – econt.com. Може да изчислите цената на доставката тук – econt.com/services/shipment-price
Въпрос 2: По какъв начин ще бъда информиран/а за това, че стоките, които връщам или замяням са били обработени?
След като получим Вашата пратка, ще Ви изпратим уведомление по имейл или ще Ви уведомим по телефона, с което ще потвърдим получаването на пратката.
Ако желаете да замените някоя от поръчаните стоки или цялата поръчка, заменената стока ще ви бъде изпратена на удобен за Вас адрес или офис с куриерската фирма, която желаете – Еконт или Спиди.
В случай, че има проблем със замяната поради липса на този артикул или друг проблем ще се свържем с Вас на посочения телефонен номер в поръчката.
Ако желаете върнете някоя от поръчаните стоки или цялата поръчка, стойността й ще бъде възстановена чрез първоначалния метод на плащане. Сумата за върната стока, платена с банкова карта, обикновено ще бъде възстановена по картата, която сте използвали за покупката.
За върната стока, платена с наложен платеж, моля, предоставете Вашите банкови данни, по които бихте искали да възстановим сумата.
В случай, че след 5 работни дни от уведомлението, че сме получили върнатата стока, а не са Ви възстановени средствата, въпреки, че сте предоставили банковите си данни, моля, свържете се с нас на телефон 0889238181.
За да Ви възстановим сумата, моля имайте предвид следното:
- Възстановяваме сума единствено към българска банкова сметка;
- Възстановената сума е в български лев;
Въпрос 3: Не пазя бланката за връщане или замяна на стока, какво трябва да направя ?
Ако не сте запазили Бланката за връщане или замяна на стока, можете да я отпечатате тук.
Къде да изпратя стоката за връщане или замяна?
Ще намерите адреса върху предварително отпечатаната Бланка за връщане или замяна на стока, която сте получили с Вашата пратка. Ако сте изгубили Бланката, моля, изпратете Вашата стока по Еконт до:
- Получател: Фирма „Лесно Купи 2015“ ЕООД
- Изпращане до: Офис на Еконт Роял гр. Бургас (ПК: 8000)
- Телефон: 0889238181
4. Форма за бърза поръчка
Опция за бърза поръчка
Чрез опцията за БЪРЗА ПОРЪЧКА може да направите поръчка, без да е необходима регистрация. Все пак, за да бъде изпратена Вашата поръчка, е необходимо да попълните посочените полета и с бутона ИЗПРАТИ ЗАЯВКАТА да поръчате избрания от Вас артикул.
Важно е да знаете, че с модула БЪРЗА ПОРЪЧКА може да поръчате само по един артикул. За да направите следваща поръчка е необходимо да отворите нова страница с артикул.
За допълнителна информация, моля свържете се с нас на телефон 0889238181 или на e-mail: [email protected]
5. Контакти
Фирма и данни за контакт
- Получател: Фирма „Лесно Купи 2015“ ЕООД
- Изпращане до: Офис на Еконт Роял гр. Бургас (ПК: 8000)
- Телефон: 0889238181