Накратко

Условия за гаранции в LesnoKupi.bg

Всички продукти, предлагани от LesnoKupi.bg, разполагат с условия за гаранция, която покрива единствено всички производствени дефекти, които може продуктът да има, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите.

  • Продуктите са нови, в оригинална опаковка.
  • Всички наши продукти напускат склада опаковани в перфектно състояние.
  • Всички продукти имат 24 месеца гаранция.

Важно: При използване на този уебсайт и/или при регистрация като потребител, Вие се съгласявате с тези условия. Благодаря!

1. Проверка след поръчка

Веднага след като получите поръчката си от LesnoKupi.bg се уверете, че всичко е наред с пратката ви

Ето какво да направите:

  • Първото нещо, което трябва да направите, е да проверите дали броят на получените пакети съвпада с изпратения.
  • Второ, да се проверява външно всеки пакет много внимателно, за да се открият следи от удари или манипулиране, такива като удари, натъртвания, дупки, кутии в лошо състояние или ако имате подозрение, че стоката може да е повредена.

След като стоките бъдат получени и след предварителна проверка на състоянието им, се преминава към процедура за поправка на повредата, изпращане на нов продукт или възстановяване на сумата.

Нагоре ⤴

2. Гаранционен срок

Всички продукти от LesnoKupi.bg идват с 24 месечна гаранция

Възстановените продукти имат гаранция от 24 месеца. Тези продукти се класифицират според състоянието им и няма да бъдат приети рекламации, свързани с описаното състояние.

Продукти, които имат тяхна собствена разрешена мрежа за техническа поддръжка, ще останат предмет на условията и процедурите на гаранцията, установена от тях.

Нагоре ⤴

3. Отказ за рекламация

Гаранцията автоматично ще стане невалидна в следните 10 случая

Според общите условия и закона в република България, рекламация на стоката ще ви бъде отказана в следните случаи:

  • Случай 1: В случай на повредена опаковка или с транспортни стикери.
  • Случай 2: Когато причината за повредата или грешката е поради неправилно използване, неспазване на инструкциите на ръководството, инциденти, неправилна употреба, удар, счупване по друга причина, която не е следствие на нормалните условия за използване.
  • Случай 3: Когато е извършена поправка поради липса на поддръжка, настройване, преглеждане и почистване.
  • Случай 4: Когато продуктът е използван при неблагоприятни условия (напр., прах, излагане на пряка слънчева светлина, вибрации, екстремни температури (под 5°C и над 40°C), екстремна влажност (под 10% и над 95%], при използване на незаземен контакт или без защита от токов удар).
  • Случай 5: Когато инсталираният софтуер е използван неправилно или е използван нелегален софтуер.
  • Случай 6: Когато е причинена повреда в следствие на вирус или компютърна атака.
  • Случай 7: Когато съществуващият жизнен цикъл е по-кратък от установената гаранция.
  • Случай 8: Ако по даден продукт има ясни знаци за неправилна употреба, неоправдана щета или пристигне в лошо състояние;
  • Случай 9: Ако продуктът е върнат без опаковка, с повредена опаковка или с транспортни маркировки, които правят опаковката неизползваема
  • Случай 10: Ако продуктът е върнат с липсващи части или аксесоари, или, ако описанието на повредата не е реално

Благодарим ви за проявеното разбиране!

Нагоре ⤴